REGULAMIN PRZEPROWADZANIA SZKOLEŃ W ANGEL BEAUTY ACADEMY&BUSINESS

§ 1 Definicje

W Regulaminie użyto następujących pojęć:

  1. Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową,
  2. Regulamin – niniejszy Regulamin przeprowadzania warsztatów przez Angel Beauty Academy&Business z siedzibą w Gorlicach.
  3. Angel Beauty Academy&Business z siedzibą w Gorlicach 38-300, ul. 3 Maja 17 NIP 738 191 86 02 REGON 365198580

§ 2 Postanowienia ogólne

  1. Regulamin określa zasady organizacji Warsztatów przez Angel Beauty Academy&Business
  2. Udział w Warsztacie mogą wziąć jedynie osoby pełnoletnie, które posiadają pełną zdolność do czynności prawnych.
  3. Dokonanie rejestracji przez Uczestnika jest równoznaczne z akceptacją postanowień Regulaminu, w wyniku czego dochodzi do zawarcia Umowy.
  4. Aktualna oferta Warsztatów jest publikowana przez  Angel Beauty Academy&Business

     na Stronie internetowej.

  1. Warsztaty przeprowadzane są stacjonarnie w lokalizacji każdorazowo wskazywanej przez Angel Beauty Academy&Business na Stronie internetowej. O miejscu przeprowadzenia Warsztatu Uczestnik informowany jest dodatkowo za pośrednictwem poczty elektronicznej po dokonaniu rejestracji.
  2. Szczegóły dotyczące zakresu przedmiotowego Warsztatu oraz agenda spotkania udostępniane są przez Angel Beauty Academy&Business na Stronie internetowej.
  3. Warsztaty odbywają się w grupach wynoszących od 3 do 10 osób.
  4. W przypadku braku minimalnej ilości osób do przeprowadzenia danego Warsztatu (tj. min. 3 osób), Angel Beauty Academy&Business zastrzega sobie prawo do przesunięcia terminu przeprowadzenia Warsztatu na inny termin. O szczegółach dotyczących nowego terminu przeprowadzenia Warsztatu Uczestnik będzie informowany za pośrednictwem poczty elektronicznej lub drogą telefoniczną (w przypadku podania numeru telefonu kontaktowego podczas rejestracji) niezwłocznie po ustaleniu tego terminu. Angel Beauty Academy&Business przeprowadzi Warsztat w terminie, który będzie odpowiedni dla wszystkich zarejestrowanych Uczestników Warsztatu, którego termin ulega przesunięciu, z zastrzeżeniem ust. 9 poniżej.
  5. Jeśli Angel Beauty Academy&Business nie będzie mógł przeprowadzić Warsztatu dla Uczestnika, pomimo przesunięcia terminu Warsztatu, o którym mowa w ust. 8 powyżej, Angel Beauty Academy&Business zwróci Uczestnikowi środki wpłacone tytułem uiszczenia opłaty za uczestnictwo w Warsztacie w terminie do 7 dni roboczych od dnia, w którym miał odbyć się Warsztat po zmianie terminu.

§ 3 Rejestracja i zasady przeprowadzania Warsztatów

  1. Osoba chcąca wziąć udział Warsztacie powinna zapoznać się z ofertą Angel Beauty Academy&Business oraz wypełnić formularz rejestracyjny udostępniany na Stronie internetowej. W trakcie rejestracji należy złożyć oświadczenie o charakterze zawieranej z Angel Beauty Academy&Business Umowy.
  2. Celem dokonania rejestracji osoba zainteresowana udziałem w Warsztacie musi wybrać co najmniej jeden Warsztat, którym jest zainteresowana oraz podać co najmniej następujące dane osobowe: imię, nazwisko, adres e-mail. W przypadku Uczestnika będącego przedsiębiorcą, który zawiera Umowę z związku z prowadzoną działalnością gospodarczą, w formularzu rejestracyjnym należy również podać wszystkie dane niezbędne do wystawienia faktury VAT przez Angel Beauty Academy&Business.
  3. Angel Beauty Academy&Business nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe z wprowadzenia do formularza rejestracyjnego nieprawdziwych danych.
  4. Rejestracji na Warsztaty należy dokonać w terminie do 7dni przed dniem organizacji Warsztatu (pod warunkiem dostępności wolnych miejsc).
  5. Podczas rejestracji na Warsztat osoba rejestrująca może podać unikatowy kod rabatowy celem uzyskania zniżki.
  6. Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego oraz akceptacji Regulaminu, Uczestnik otrzymuje wiadomość na podany adres poczty elektronicznej z potwierdzeniem rejestracji na Warsztat.
  7. Uczestnik może dokonać płatności za Warsztat przelewem bankowym na rachunek bankowy  Angel Beauty Academy&Business podany na fakturze VAT.
  8. Płatność za udział w Warsztacie powinna nastąpić nie później niż na 7dni przed terminem przeprowadzenia Warsztatu.
  9. Rejestracja na Warsztat następuje po prawidłowym wypełnieniu formularza rejestracyjnego oraz uiszczeniu pełnej ceny za udział w danym Warsztacie.
  10. Niezwłocznie po wypełnieniu formularza rejestracyjnego  Angel Beauty Academy&Business przesyła na adres poczty elektronicznej Uczestnika fakturę VAT w formie elektronicznej. Akceptując Regulamin Uczestnik jednocześnie wyraża zgodę na otrzymanie faktury elektronicznej.
  11. Po zaksięgowaniu płatności za Warsztat Angel Beauty Academy&Business niezwłocznie wysyła na adres poczty elektronicznej Uczestnika szczegóły dotyczące organizacji danego Warsztatu.
  12. Warsztaty przeprowadzane są przez wykwalifikowanych szkoleniowców Angel Beauty Academy&Business
  13. W trakcie Warsztatów zabronione jest spożywanie alkoholu oraz zażywanie jakichkolwiek substancji odurzających. Osoby biorące udział w Warsztacie nie mogą znajdować się pod wypływem środków, o których mowa w zdaniu poprzednim. Uczestnik ma obowiązek zaniechać jakichkolwiek działań utrudniających przeprowadzenie Warsztatu pod rygorem nakazu opuszczenia miejsca przeprowadzania Warsztatu. W przypadku, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Uczestnik nie będzie mógł ubiegać się o zwrot środków pieniężnych wpłaconych tytułem zapłaty za udział w Warsztacie.
  14. Niezwłocznie po zakończeniu Warsztatu Uczestnik otrzymuje za pośrednictwem poczty elektronicznej materiały szkoleniowe oraz certyfikat uczestnictwa w danym Warsztacie (pod warunkiem faktycznego uczestnictwa w Warsztacie).

§ 4 Koszt udziału w Warsztacie

  1. Udział w Warsztacie jest odpłatny.
  2. Dokładny koszt uczestnictwa w danym Warsztacie jest każdorazowo podawany przez Angel Beauty Academy&Business na Stronie internetowej.
  3. Cena netto oraz brutto za udział w danym Warsztacie podawana jest w złotych polskich.
  4. Angel Beauty Academy&Business może oferować rabaty przy zakupie więcej niż 1 Warsztatu. Dokładne zasady udzielania rabatów przez Angel Beauty Academy&Business są każdorazowo podawane na Stronie internetowej.
  5. Cena za Warsztat obejmuje: udział w Warsztacie, komplet materiałów szkoleniowych (w wersji elektronicznej), wydanie certyfikatu uczestnictwa w Warsztacie, obiad oraz kawę w trakcie przerw pomiędzy poszczególnymi panelami Warsztatu (chyba, że co innego wynika z opisu danego Warsztatu na Stronie internetowej).
  6. Cena za Warsztat nie obejmuje kosztów dojazdu, parkingu i zakwaterowania Uczestnika.
  7. Brak dokonania płatności za Warsztat na zasadach określonych w Regulaminie jest równoznaczny z brakiem możliwości uczestnictwa w danym Warsztacie.
  8. W przypadku braku udziału w Warsztacie i braku rezygnacji z udziału w Warsztacie na zasadach określonych w § 5 Regulaminu, Angel Beauty Academy&Business ma prawo zatrzymać całość środków pieniężnych wpłaconych przez Użytkownika tytułem zapłaty za udział Warsztacie.

§ 5 Rezygnacja z Warsztatów i prawo odstąpienia od Umowy

  1. Uczestnik ma prawo zrezygnować z Uczestnictwa w Warsztacie, z zastrzeżeniem zasad rezygnacji z uczestnictwa w Warsztacie, o których mowa w § 8 Regulaminu.
  2. Oświadczenie o rezygnacji z uczestnictwa w Warsztacie należy zgłosić Angel Beauty Academy&Business w formie pisemnej (pisząc na adres siedziby Angel Beauty Academy&Business ), telefonicznie pod numerem +48780 006 760 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej pisząc wiadomość na adres biuroangelacademy@gmail.com
  3. W przypadku rezygnacji z uczestnictwa w Warsztacie w terminie do 10 dni roboczych przed terminem organizacji Warsztatu, z zastrzeżeniem, iż w przypadku rezygnacji w formie pisemnej termin ten liczony jest od dnia wpływu oświadczenia o rezygnacji, Uczestnikowi przysługuje zwrot 50 % (połowy) ceny uiszczonej za uczestnictwo w Warsztacie.
  4. W przypadku otrzymania przez Angel Beauty Academy&Business oświadczenia o rezygnacji z uczestnictwa w Warsztacie na mniej niż 10 dni roboczych przed terminem organizacji Warsztatu, z zastrzeżeniem, iż w przypadku rezygnacji w formie pisemnej termin ten liczony jest od dnia wpływu oświadczenia o rezygnacji, Uczestnikowi nie przysługuje prawo otrzymania zwrotu uiszczonej ceny za Warsztat.
  5. W przypadku odwołania Warsztatu z przyczyn leżących po stronie Angel Beauty Academy&Business, wpłata tytułem uiszczenia ceny za udział w Warsztacie zostanie niezwłocznie zwrócona Uczestnikowi w całości.
  6. Uczestnik będący Konsumentem może w terminie 14 dni od dnia zawarcia Umowy odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów. Po odstąpieniu od Umowy Angel Beauty Academy&Business niezwłocznie zwróci Uczestnikowi będącemu Konsumentem całość uiszczonej ceny. Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do Regulaminu. Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy można złożyć w formie pisemnej (pisząc na adres siedziby Angel Beauty Academy&Business) lub za pośrednictwem poczty elektronicznej pisząc wiadomość na adres biuroangelacademy@gmail.com. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.  Angel Beauty Academy&Business ma obowiązek niezwłocznie przesłać Konsumentowi na trwałym nośniku potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
  7. Prawo do odstąpienia od Umowy nie przysługuje Uczestnikowi będącemu Konsumentem, jeżeli  Angel Beauty Academy&Business wykonał usługę za wyraźną zgodą Uczestnika, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia usługi, że po wykonaniu świadczenia przez Angel Beauty Academy&Business  utraci prawo do odstąpienia od Umowy, oraz jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Uczestnika przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy i poinformowaniu go przez Angel Beauty Academy&Business o utracie prawa do odstąpienia od Umowy.

§ 6 Reklamacje

  1. W przypadku zastrzeżeń co do przeprowadzonego Warsztatu Uczestnik może złożyć reklamację w formie pisemnej (pisząc na adres siedziby Angel Beauty Academy&Business lub za pośrednictwem poczty elektronicznej pisząc wiadomość na adres biuroangelacademy@gmail.com
  2. Reklamacja może zostać złożona w terminie do 10 dni roboczych od dnia przeprowadzenia Warsztatu lub zdarzenia będącego przyczyną złożenia reklamacji. Angel Beauty Academy&Business zastrzega sobie prawo do pozostawienia bez rozpatrzenia reklamacji złożonych po terminie, o którym mowa w zdaniu poprzednim.
  3. Reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko osoby składającej reklamację, dane korespondencyjne osoby składającej reklamację, przedmiot reklamacji, okoliczności faktyczne uzasadniające reklamacje, oczekiwany sposób rozpatrzenia reklamacji oraz sposób udzielenia odpowiedzi na reklamację przez Angel Beauty Academy&Business.
  4. W przypadku braku określenia sposobu udzielenia odpowiedzi na reklamację, Angel Beauty Academy&Business udzieli odpowiedzi na reklamację w formie, w jakiej została złożona reklamacja.
  5. Angel Beauty Academy&Business rozpatrzy reklamację w ciągu 15 (piętnastu) dni roboczych, z zastrzeżeniem możliwości przedłużenia terminu na rozpatrzenie reklamacji do 30 dni roboczych w skomplikowanych przypadkach, od daty złożenia reklamacji i przekaże swoje stanowisko dotyczące uwzględnienia lub nieuwzględnienia reklamacji Uczestnikowi.

§ 7 Ochrona danych osobowych

  1. Administratorem danych osobowych jest Angel Beauty Academy&Business  z siedzibą w Gorlicach.
  2. Szczegóły dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych przez  Angel Beauty Academy&Business określa załącznik nr 2 do Regulaminu.
  3. Akceptacja Regulaminu jest równoznaczna z zapoznaniem się z Polityką prywatności Angel Beauty Academy&Business .

§ 8 Postanowienia końcowe

  1. Umowa zawierana jest na czas określny, tj. do momentu przeprowadzenia Warsztatu objętego Umową.
  2. Angel Beauty Academy&Business zastrzega sobie prawo do zmiany kardy szkoleniowej z przyczyn od niego niezależnych (np. nieoczekiwanej choroby). Uczestnikowi nie przysługują w takim przypadku jakiekolwiek roszczenia w stosunku do Angel Beauty Academy&Business . O zmianie kadry szkoleniowej Uczestnik zostanie niezwłocznie poinformowany przez Angel Beauty Academy&Business.
  3. Uczestnikowi nie przysługuje prawo cesji Umowy na osobę trzecią.
  4. Odpowiedzialność Angel Beauty Academy&Business  wobec Uczestnika z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonaniem Umowy jest ograniczona do wysokości ceny za Warsztat lub Warsztaty będące przedmiotem Umowy.
  5. Odpowiedzialność Angel Beauty Academy&Business za szkodę Uczestnika w postaci utraconych korzyści jest wyłączona.
  6. Angel Beauty Academy&Business nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy Uczestnika, które mogą zostać zgubione, zniszczone lub skradzione podczas przeprowadzania Warsztatu.
  7. Materiały szkoleniowe przekazywane Uczestnikowi w ramach Warsztatu stanowią treści chronione prawem własności intelektualnej. Kopiowanie materiałów szkoleniowych na użytek inny niż związany z udziałem w Warsztacie lub publiczne udostępnianie materiałów szkoleniowych bez zgody Angel Beauty Academy&Business  jest zabronione.
  8. Uczestnik zobowiązany jest wykorzystywać otrzymane materiały szkoleniowe wyłącznie w celu utrwalania wiedzy zdobytej w trakcie Warsztatu, bez prawa do ich rozpowszechniania, powielania i udostępniania w jakiejkolwiek formie, w tym za pośrednictwem Internetu osobom trzecim. Uczestnik nie nabywa praw autorskich bądź jakiejkolwiek licencji do materiałów szkoleniowych.
  9. Angel Beauty Academy&Business może zorganizować Warsztat na indywidualnie ustalonych warunkach („Warsztat Zamknięty”). Celem otrzymania oferty osoba zainteresowana organizacją Warsztatu Zamkniętego może wysłać do  Angel Beauty Academy&Business zapytanie za pośrednictwem formularza kontaktowego udostępnianego na Stronie internetowej. Zasady przeprowadzenia Warsztatu Zamkniętego będzie określała odrębna umowa.
  10. Uczestnik zobowiązany jest do punktualnego stawienia się w miejscu i czasie przeprowadzania Warsztatu oraz do przestrzegania zasad organizacji Warsztatu, w tym zasad higienicznych i sanitarnych.
  11. Uczestnik odpowiada za szkody wyrządzone podczas Warsztatu sobie samemu bądź innym Uczestnikom, które są wynikiem jego zaniedbań lub nieostrożnego, nieuważnego, lub lekkomyślnego postępowania.
  12. Organizator zastrzega sobie prawo do dokumentowania przebiegu Warsztatu za pomocą urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk i wykorzystywania zdjęć w mediach społecznościowych oraz na swojej stronie internetowej. Materiały zawierające wizerunek Uczestnika mogą być udostępniane wyłącznie pod warunkiem wyrażenia zgody przez Uczestnika na wykorzystanie wizerunku.
  13. Na Stronie internetowej udostępniany jest newsletter z powiadomieniami o terminach Warsztatów.
  14. Uczestnik będący Konsumentem posiada w szczególności następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
    1. Uczestnik będący Konsumentem uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy,
    1. Uczestnik będący Konsumentem uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem, a Angel Beauty Academy&Business,
    1. Uczestnik będący Konsumentem może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu z Angel Beauty Academy&Business , korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
  15. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Uczestnika będącego Konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta.
  16. Ponadto Uczestnik będący Konsumentem może skorzystać z internetowej platformy rozstrzygania sporów (ODR), o której mowa w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) NR 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE/. Platforma ODR dostępna jest pod adresem https://ec.europa.eu/consumers/odr/.
  17. Rozstrzyganie sporów powstałych pomiędzy Angel Beauty Academy&Business  a Uczestnikiem będącym Konsumentem zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami kodeksu postępowania cywilnego. Rozstrzyganie sporów powstałych pomiędzy Angel Beauty Academy&Business a Uczestnikiem niebędącym Konsumentem zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Angel Beauty Academy&Business .
  18. Regulamin obowiązuje od dnia 1 kwietnia 2024 roku.
  19. Angel Beauty Academy&Business zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Wszelkie zmiany obowiązują od daty opublikowania go na Stronie internetowej. Umowy podpisane przed wprowadzeniem zmian do Regulaminu będą realizowane na podstawie wersji Regulaminu obowiązującej w dniu zawarcia Umowy.

Załącznik nr 1 do Regulaminu przeprowadzania warsztatów z marketingu internetowego

w ramach „Akademii Angel Beauty Academy&Business ” przez Angel Beauty Academy&Business z siedzibą w Gorlicach

OŚWIADCZENIE KONSUMENTA O ODSTĄPIENIU OD UMOWY

………………………………………………………………..

(imię, nazwisko Uczestnika)

………………………………………………………………..

(dane korespondencyjne Uczestnika)

Do:

Angel Beauty Academy&Business

Ul. 3-go Maja 17

38-300 Gorlice

Ja, niżej podpisana/-y ……………………………………………… (imię i nazwisko), niniejszym informuję o odstąpieniu od umowy o przeprowadzenia warsztatu z …………………………. zawartą w dniu …………………………………….. (data zawarcia Umowy).

……………………………… Data…………………………… Czytelny Podpis

Załącznik nr 2 do Regulaminu przeprowadzania warsztatów z …………………………………….

w ramach „Akademii Angel Beauty Academy&Business” przez Angel Beauty Academy&Business z siedzibą w Gorlicach

KLAUZULA INFORMACYJNA

DLA UCZESTNIKA WARSZTATÓW Z MARKETINGU INTERNETOWEGO

Wypełniając obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej jako „RODO” – w związku z przetwarzaniem danych osobowych Uczestników informujemy, że:

1. [Tożsamość i dane kontaktowe administratora] Administratorem danych osobowych jest Angel Beauty Academy&Business z siedzibą w Gorlicach, ul. 3- go Maja 17, 38-300 Gorlice NIP: 7381918602, 2. [Cele i podstawy prawne przetwarzania] Cele i podstawy prawne przetwarzania danych osobowych są następujące:

  1. [Informacje o odbiorcach danych osobowych] Pani / Pana dane osobowe mogą być przekazywane następującym kategoriom odbiorców:

                              Cel                                                        Postawa prawna

Przeprowadzenie warsztatów oraz prowadzenie korespondencji w celu zawarcia umowyArt. 6 ust. 1 lit. b RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy
Rozpatrywanie reklamacjiArt. 6 ust. 1 lit. b RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy
Promocji warsztatów organizowanych przez AdministratoraArt. 6 ust. 1 lit. a RODO – zgoda na przetwarzanie danych osobowych (w zakresie, w jakim wykorzystywany jest wizerunek Uczestnika)
Ustalenie, dochodzenie lub obrona przed roszczeniamiArt. 6 ust 1 lit f RODO – przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią
Wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na AdministratorzeArt. 6 ust. 1 lit. c RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze
Prowadzenia prac analitycznych związanych z działalnością szkoleniową AdministratoraArt. 6 ust 1 lit f RODO – przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora

[Informacje o odbiorcach danych osobowych] Pani / Pana dane osobowe mogą być przekazywane następującym kategoriom odbiorców:

  1. usługodawcom świadczącym usługi na rzecz Administratora,
  2. jeżeli obowiązek taki wynika z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa – osobom trzecim, w szczególności uprawnionym organom państwowym,
  3. osobom upoważnionym przez Administratora do przetwarzania danych w ramach wykonywania swoich obowiązków służbowych,
  4. [Przekazywanie danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej] Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego (poza obszar EOG) lub organizacji międzynarodowych.
  5. [Prawo do cofnięcia zgody] Jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO (zgoda), każdej chwili można cofnąć zgodę na przetwarzanie danych osobowych, ale cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody może nastąpić poprzez wysłanie wiadomości na adres mailowy Administratora: __________ lub poprzez wysłanie oświadczenia na adres siedziby Administratora.
  6. [Prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych] Uczestnik ma prawo do:
    1. żądania od Administratora dostępu do danych osobowych;
    2. sprostowania i uzupełnienia danych osobowych;
    3. usunięcia danych osobowych;
    4. ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    5. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania;
    6. przenoszenia danych;
    7. wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
  7. [Podanie danych osobowych] Podanie danych osobowych jest warunkiem do zawarcia umowy. Nie ma obowiązku podania danych osobowych, jednakże ich niepodanie będzie skutkowało brakiem możliwości świadczenia usług przez Angel Beauty Academy&Business
  8. [Informacje o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu] Dane osobowe nie będą wykorzystywane do podejmowania zautomatyzowanych decyzji w indywidualnych przypadkach, w tym do profilowania. Przetwarzanie danych osobowych może odbywać się w sposób zautomatyzowany.
  9. [Okres, przez który dane osobowe będą przechowywane] Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania:
    1. do momentu wycofania zgody (w zakresie, w jakim przetwarzanie odbywa się na podstawie udzielonej zgody),
    2. w związku z realizacją zawartej umowy – do czasu jej zakończenia, po tym czasie przez okres wymagany przez przepisy prawa lub ustalenia, dochodzenia lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami,
    3. w związku z wypełnieniem obowiązków prawnie ciążących na Administratorze i realizacją zawartych umów – przez okres wypełnienia tych obowiązków,
    4. w związku z wewnętrznymi celami administracyjnymi – do czasu wypełnienia prawnie uzasadnionych interesów Administratora stanowiących podstawę̨ takiego przetwarzania.